ett stort frågetecken ?

hej på er ! har nyligen gett katten och hunden avmaskning och funderar på om jag kanske ska dra mig in mot stan. om jag orkar d.vs. har varit otroligt slö de två senaste dagarna, antar att det är min jävla förkyldning som aldrig vill lämna mig.
Idag har jag i alla fall kollat på SATC 1 & 2. Kan det bli mycket bättre?? naa skulle inte tro det. Fattades bara en stor påse med choklad, fanta och andra SATC älskare, så hade min dag inte kunnat bli bättre ;)
Nu ska jag gå och laga mat. Ciao så länge.


det går heta rykten om att SATC 3 håller på att spelas in, och jag läste även att trailern snart kommer bli tillgänglig! anledningen till att den kommer så tight efter tvåan är helt enkelt för tjejerna börjar bli gamla. Det är dock ingen som helt säkert kan säga att det kommer en trea ännu (det kan bara vara rykten med andra ord), men man får alltid hålla tummarna och hoppas! hade varit kul att se dem tillsammans i SATC en sista gång.
Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0