heeeello

Hej på er! har blivit lite glest med uppdateringen på senaste men jaa så kan det vara! var på cross vm i helgen och det var inte alls som jag tänkt mig..både positivt och negativt faktiskt. Igår tog även jag och sara en spontan tripp till göteborg för att kolla på den nya Twilight. Och jag kan tala om för er att det var ta mig fan det bästa på länge! efter en kvart in i filmen sa jag lite väl högt att "detta är ta mig fan den bästa filmen på länge!!" ja då inser ni nog att jag tyckte filmen var bra. Sjukligt bra.
Nu ligger jag och en nyanländ Nea och kollar på SATC. Vi ska snart bege oss till sararara och checka film och äta godis =D hörs senare. lateer



det var banne mig på tiden att de kysstes! jag har alltid tyckt att Jake har varit ett bättre alternativ, Edward är lite för sentimental för min smak ;)
Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0