hejhopp

sara har varit på besök ett tag och nu ska jag snart resa mitt arsle ur soffan och gå till bussen. Åhhhh det är ju långt flera mil! fast egetligen inte. Det är bara en gata som går rätt ner. Men åhhh vad jobbigt! Ska jag ringa taxi kanske som kör mig till stationen? ne usch hör på mig. Latare människa får man leta efter. Men jag har anledningar. Jag har gått runt i trollhättan i två dagar och kommit hem liite väl försent och inte somnat allt för tidigt. Som man bäddar får man ligga eller hur är det?

my beloved jumpsuite. Den ligger alltid i min väska om det skulle vara så att jag äter så mycket att jeansen går upp. Det har inte hänt ännu, men nästan..
Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0