hola

hola amigos, what's up?? kom hem för drygt en halv timma sedan då jag varit ute med båten med min pappa, min syster och även katten fick följa med på en tur idag =) så jag är helt slut i kroppen och inte nog med det, jag ska gå upp klockan 11 imorgon...oh maj gawd jag kommer dö. Men det ska bli något roligt utav det så det gör mig inte så mycket ;) slänger snart upp några bilder. om jag orkar. och hittar sladden. Adjö så länge!



det där med att byta hårfär rätt ofta är nog min grej tror jag. Jag tror jag har haft alla färger som går att ha- förutom svart så det ska jag ha till höst/vintern hade jag tänkt ;) MEN jag trivs väldigt bra i mitt blonda hår så är det ovärt att färga håret bara för att ?
Love/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0