NATTI(?)

Klockan är drygt halv två så det kanske är dags för mig att slå av Daniel Adams Ray som spelas för fullt (älskar hans nya album brutalt) men to bad att jag inte är trött. Jaja, är man nattmänniska så är man. Varför sova bort livet som jag brukar säga till alla som inte förstår mig när jag med möda går upp på morgonen och är så trött så jag råkar ta tvål på tandborsten.

skolfoto imorgon! satan jag vet inte riktigt hur jag ska hinna duscha min hund och hinna piffa till henne innan...alla hundar i klassen ska ju så klart vara med på kortet =) jaha, undrar ni vad jag ska ha på mig? det har jag faktiskt inte tänkte på. Drar väl på mig min rosa mjukisdräkt och sätter upp håret i en toffs! ;)
Love/ M

Kommentarer
Postat av: Steinfilippa

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-02-21 @ 12:30:22
URL: http://steinfilippa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0