FRIDAY BABY

Hej d-lings! Kom precis hem och ska ta mig en powernap och sen städa, packa och ta tåget till uddevalla. Planerna för idag är chillkväll hemma hos Linnea. Kan verkligen behövas! det har varit så fullrulle denna veckan uppe på veterinäratationen så denna helgen är så efterlängtad! Talk 2 u later guys.

haha ops...jag som hade tänkt att vara nyttig =( men vafan, jag mår ju psykiskt bra utav det så det är ju nyttigt för mitt psyke... ;)

lilla wilma försökte se lite söt ut så hon kanske kunde få smaka lite. Hon lyckades...haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha aw vad söt man kan vara :D min vovve ser bara förbannat ut när hon tigger :p

2010-10-01 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0