LISTAT

Jag är så upptagen med att göra annat jätte viktigt att jag lixom inte hinner plugga. Här är ett utmärkt exemplar som går före pluggandet. haha, sorligt det här...


Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Namn: Malin

Piercingar: Två

Tatueringar: Inga men snart så!

Längd: 172cm

Skostorlek: 37 1/2

Hårfärg: blond

Fräknar: nix!

Motto: Why not.

 

Kär? Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja!

Tycker du att du är attraktiv? jag är en riktig pudding!

Dricker du? beror väl på vad vi pratar om... -.-

Röker du? nej inte vad jag vet

Vilket schampo använder du? Dove

Vilken parfym använder du? Yria - Naturall

Vad är du rädd för? E.T.

Gillar du att tvätta? haha faktiskt!

Gillar du berg- och dalbanor? haha är nog värre än ett litet barn på julafton på den fronten.

 

Senaste...

Filmen du hyrde? kommer inte ihåg detta

Filmen du köpte? Nynne

Låten du hörde: Shout it out loud - KIZZ

Låten du laddade ner? Laddade ner albumet Sonic Boom med KIZZ

Personen du ringde? Pappsen

Personen som ringde dig? Tekla.

TV-program du såg? Family guy (älskar det)

Person du tänkte på? . mamma

 

 

Favorit...

Låt: ojojoj, det går inte att välja!

Sak att göra: äta.

Sport: ridning.

Dryck: fanta !

Kläder: ärligt talat? mjukisbyxor, en ful och förstor tröja och ett par mysiga tofflor.

Film: Transformers 1+2, Pulp fiction, The holiday, Into the wild, Alpha dog. Haha det går inte att välja en.

Bil: En lotus eller mustang är väl inte helt fel !

Serie: Family guy, True blood.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ärligt talat. nej. kanske när jag var liten..

Gråtit över en flicka? ja.

Ljugit för någon? ja.

Varit i slagsmål? ja.

Blivit arresterad? nej.

Träffat någon från internet IRL? ja.

 

Antal...

Gånger du varit kär? suck pust och stön..............

Gånger ditt hjärta brustit? ingen aning.

Hjärtan brustet på grund av dig? oj! det vet jag inte.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jätte många!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha minst 2 gånger om året skulle jag väl tro.

 

Senaste...

Boken du läste? Roms portar av Conn Iggulden

Personen du fick e-mail av? facebook...hehe.

Personen du fick brev av? min skola...

Personen du fick sms av? mamma =)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? i lördags!

Saken du köpte? en satans god glass.

 

Vad har du gjort idag? varit på köpcentret med Johanna =)
Var det kul? haha tills vi missade bussen

Brukar du svära mycket? haha ja.....

När stiger du upp på morgonen? för tidigt.

Vad har du på dig? har den frågan inte redan varit??????? nej det hade den visst inte. Haha mjukisdress.

Vad ska du göra ikväll? Läsa ut en grym bok och sen bädda ner mig själv och vovven under täcket.

Vad är du allergisk mot? Falskhet :S

Var har du ont? haha måste jag ha ont någonstans....;)

Använder du hårspray? ja ibland så slår jag på stort

Kan du stå på händer? ja men inte utan att ramla hehe

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark! *hatar Håkan*

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? mja..

Är du glad nu? haha inte för fem ynka öre.

Var du glad igår? haha inte för fem ynka öre.

Vad dansar du till? allt som går att dansa till.

Stockholm är... ? stort as hell!

Göteborg är... ? världens mysigaste stad på vintern

Kan du sjunga? haha vilken fråga. blir ju alldeles generad *blink*

Spaghetti eller makaroner? beror på vad som mer erbjuds...haha.

Land du vill besöka? Alla som finns att besöka.

Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0