QUESTIONS!

Hur bor du: bor i dingle fem dagar i veckan där jag hyr rum. På helgerna "bor" jag hos mina kompisar ;) om jag inte är hemma hos mamma eller pappa såklart ;)

Brukar du komma i tid: Nej det där med tid är inte riktigt min grej. Tror det ligger i generna

Hur lång är du: 172 Cm

Kan du laga mat: mjaa...men jag är grym på att baka!;)

Har du någon fobi: ET. fullkomligt livrädd för den fula satan! dem som känner mig väl vet att det inte ska skämta om det...haha då bloir det blixtar och dunder.

Hade du en bra kväll igår: hyfast. Myste med Tekla och Wilma =)

Vilket är ditt senaste inköp: choklad och grisöra. haha.

Din favoritdryck på morgonen: Kaffe.

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
pappa.

Har du sovit i din egen säng inatt:
japp.

Vad hade du sönder senast: kommer inte på d nu

Vem snackade du med senast: Camilla och Bettan på jobbet!

Alkoholhaltig favoritdricka: Rose vin med kolsyrat vatten ;)

När gjorde du senast något riktigt dumt: Förut när jag kom på mig själv att jag vikt ihop all smutstvätt när jag la in den i tvättmaskinen...haha.

Saknar du någon just nu: Ja många.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: prata skit om min hund eller mina vänner. eller stinka riktigt äckligt...haha.

Intressen: vänner, hundar, shoppa, planera saker som aldrig blir av.

Senaste person du ringde: Sara som ALDRIG svara i telefon! ska aldrig mer ringa dig sara !

Vad drack du senast: juice

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: beror helt på men mellan 1-4.

Använder du hudkräm: japp!

Attraheras du av män med skägg: ja men inte för mycket...

inte charmigt...

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, eller jag vet inte. Blir alltid deppig på hösten.

Vilken låt lyssnade du senast på: love the way you lie

Vad tycker du är äckligt: lök!

uuuuscch!

Har du pengar på mobilen: japp

Vilken svordom använder du mest? oj det kommer blir en lång lista på grova ord...haha

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ett herrgård i england. Hejdå tråkiga sverige!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? japp!

När var senast någon stötte på dig? idag. en tråkig bonde frågade om jag ville ha schus. Jag sa nej såklart..

Vad åt du till middag senast? haha ska jag vara ärlig minns jag inte...!

Äger du några popband t-shirts? ohja

När flög du senast? alldeldes för länge sedan. Skulle åkt iväg nu i december men pappa bestämde sig för att köpa en porche istället.

Pratar du några andra språk? engelska och enstaka franska.

Har du gråtit offentligt? Ja men det händer väldigt sällan

När sov du senast på golvet? i förrgår haha

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? dryg 4 timmar om natten.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja oftast. det är därför de är så gles update ibland!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? säger inget direkt. brukar städa när allt suger haha ;)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? neeej! tänker alltid att repet ska gå sönder i slutet och man ramlar och spräcker huvudet rätt ner i marken. inte så, men vill helst inte dö på det viset....

Tycker du om att krama folk? jadå! bara dem inte stinker så är det mysigt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0