funny


haha innan jag bailar måste jag bara lägga upp denna bild som sara tog på mig vid ...2007? jag satt hemma i badet helt fridfullt tills jag märker att det är någon som har öppnar dörren till badrummet och kastar en badanka på mig. Eftersom jag tror det är pappa som gjort allt, så flippar jag sönder och hotar med yxa, hammare, Usama Binladin o.sv. Sara garvar sönder och sen så ser jag att hon fått allt på film. Suck, stön och pust att den filmen inte finns kvar idag. Jag hotade med att anmäla henne om hon inte tog bort det då...haha fan då. Den hade jag velat se idag. Sara du ska aldrig lyssna när jag får frispel. Fattaru att vi praktiskt taget hade kunnat garva oss till döds om vi såg den idag?
Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0