kramis

godkväll på er! nu ska jag alltså snart sätta på en film och sen förmodligen somna i soffan och sen förmodligen vakna inatt av två galna kattungar som springer runt och helt oberört välter halva vardagsrummet, sen ganska förbannad för att ha blivit väckt gå och lägga mig. i min säng. Hur ska eran kväll/natt se ut då?



twilight-fan som jag är, hade jag tänkt att förhandsboka Eclipse nu i helgen. Visst jag var på bion. Visst jag såg filmen igen i söndags. Men det spelar ingen roll. Den kommer passa perfekt i hyllan där redan ettan och tvåan troget står och väntar på tillökning.........
Love/ M


Kommentarer
Postat av: simone

så jäkla vackra foton :)

2010-09-24 @ 15:11:38
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0